Volledig beheer van uw Notariaat
Door zijn eenvoud geen externe boekhouders nodigNieuw integratie met het e-notariaat via webservicesAutomatische back-up en updatesNotaDoc is de oplossing voor het notariaatbeheer.
Het kwam tot stand na een samenwerking met professionals
uit de dagelijkse notariële praktijk.
De oorspronkelijke software uit 1999 is vandaag uitgegroeid
tot een volledig pakket op gebeid van informatieverwerking en kantoorbeheer.
Zo zijn onder meer specifieke scansoftware en telefonie-integratie toegevoegd.
Modules NotaDoc
Alles modules zijn zodanig opgebouwd dat ze probleemloos hanteerbaar zijn.
- Kantooragenda
Gezamenlijk opgebouwd, met sychronisatie met smartphone en tablet.
- Dossierbeheer
Onder meer met volledig geautomatiseerde kostenberekening, generatie van
facturen en creditnota's
- Scanning
lngescande aktes komen automatisch onder het dossier
- Repertorium
Zeer eenvoudig aan te vullen en spoort fouten op
- E-mails
Alle documenten met één muisklik als pdf te mailen
- Rijksregister
Gegevens uit het rijkregister zijn op te zoeken aan de hand van naam, nummer,
geboortedatum of adres
- Boekhouding
Overzichtelijk en makkelijk zonder dubbel werk, met snelle btw-aangifte
Veilige Software
- ln- en uitgaande mails in dossiers en niet in persoonlijke mailboxen
- Het programma kan zich beperken tot de consultatie van cliëntenrekeningen zodat
enkel bevoegden op kantoor de balansgegevens kunnen inkijken
NotaDoc is compatibel met MS Word, maar ook met andere tekstverwerkers.
Wenst u informatie of een demonstratie van NotaDoc? Neem contact met ons op.