NotaDoc

Volledig beheer van uw Notariaat

  • Door zijn eenvoud geen externe boekhouders nodig
  • Nieuw integratie met het e-notariaat via webservices
  • Automatische back-up en updates
  • NotaDoc is de oplossing voor het notariaatbeheer. Het kwam tot stand na een samenwerking met professionals uit de dagelijkse notariële praktijk.

    De oorspronkelijke software uit 1999 is vandaag uitgegroeid tot een volledig pakket op gebeid van informatieverwerking en kantoorbeheer. Zo zijn onder meer specifieke scansoftware en telefonie-integratie toegevoegd.

    Modules NotaDoc

    Alles modules zijn zodanig opgebouwd dat ze probleemloos hanteerbaar zijn. 

    1. Kantooragenda
      Gezamenlijk opgebouwd, met sychronisatie met smartphone en tablet.

    2. Dossierbeheer
      Onder meer met volledig geautomatiseerde kostenberekening, generatie van facturen en creditnota's

    3. Scanning
      lngescande aktes komen automatisch onder het dossier

    4. Repertorium
      Zeer eenvoudig aan te vullen en spoort fouten op

    5. E-mails
      Alle documenten met één muisklik als pdf te mailen

    6. Rijksregister
      Gegevens uit het rijkregister zijn op te zoeken aan de hand van naam, nummer, geboortedatum of adres

    7. Boekhouding
      Overzichtelijk en makkelijk zonder dubbel werk, met snelle btw-aangifte

    Veilige Software

    • ln- en uitgaande mails in dossiers en niet in persoonlijke mailboxen
    • Het programma kan zich beperken tot de consultatie van cliëntenrekeningen zodat
      enkel bevoegden op kantoor de balansgegevens kunnen inkijken

    NotaDoc is compatibel met MS Word, maar ook met andere tekstverwerkers.

    Wenst u informatie of een demonstratie van NotaDoc? Neem contact met ons op.

    Wenst u meer te weten over NotaDoc?

    Neem dan even contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.